Історія створення BIZOL та BIZOL сьогодні

plus icon

Історія компанії та її засновника

Протягом 15 років з моменту створення компанії її засновник та генеральний директор Борис Татієвський створив бренд BIZOL і вивів компанію на міжнародний рівень. Вже в 2013 році BIZOL представлений на 5 континентах світу.

Борис Татієвський виріс у Києві. У молодості Борис зацікавився фізикою та хімією, і у віці 17 років він переїхав до Москви для вивчення фізики в університеті. У 21 рік він переїхав до Берліна, щоб закінчити навчання у вільному університеті.

Його дипломна робота підготовлена ​​під керівництвом професора Бенманна була присвячена динаміці кластерів молекул. На відміну від більшості своїх однокурсників з Берлінського університету, які продовжили свою кар'єру в галузі наукових досліджень, Борис зацікавився практичним застосуванням наукових знань у транспортних засобах.

Після закінчення навчання він розпочав свою кар'єру представника провідних німецьких брендів нафти та мастильних матеріалів у країнах Східної Європи, Росії та Центральної Азії. Під час ділових поїздок до цих регіонів він виявив, що в багатьох країнах, що найшвидше зростають, є зацікавленність у німецьких якісних та надійних преміальних оливах. Це стало основою для створення бренду BIZOL, який представлений як на зрілих ринках, так і на ринках, що розвиваються.

 
plus icon

Історія бренду BIZOL

Назва бренду BIZOL походить від тварини бізон. У 1998 році оригінальний логотип бренду був тісно пов'язаний з цією твариною, пов'язаною з енергією, енергією та витривалістью, що є важливими вимогами для високоефективних високоякісних моторних олив.

Протягом історії компанії логотип був оновлений чотири рази, щоб відобразити фази міжнародного розширення бренду. У 2008 році фактичний логотип бренду, що відображає концепцію "зробленої в Німеччині", був затверджений. Поєднання чотирьох кольорів було ретельно відібрано для дотримання кольорів німецького прапора. Червона крапля викликає асоціації з рідкою трансмісійною оливою. Зелена крапля викликає асоціації з особистою безпекою та особливим кольором зелених олив BIZOL. Жовта крапля викликає асоціації з моторною оливою. Чорні літери логотипу нагадують колір каністр з моторною оливою BIZOL.

 
plus icon

Як ми працюємо

Термін "відкрита інновація" був глибоко вивчений у 2003 році професором Ерні Чешобом, виконавчим директором Центру відкритих інновацій Каліфорнійського університету, Берклі, у своїй книзі "Відкриті інновації: нове імперація для створення та прибутку від технологій". За словами професора Чешліка, мережа відкритих іновацій дозволяє компанії отримати конкурентну перевагу, збільшуючи технологічну чи інтелектуальну власність, створюючи мережі між внутрішніми та зовнішніми функціями.

Починаючи з 1998 року, BIZOL був одним із перших, хто використовував мережеві моделі "відкритих інновацій" та "розподілених інновацій". Насправді, більшість інновацій BIZOL зосереджені на користувачі, і в цьому плані BIZOL можна вважати компанією «інновацій користувачів», як вважає професор фон Хіппель, що вказувало на те, що в більшості галузей користувачів є авторами більшості безпрецедентні нововведення. Особливо це стосується розвитку ринків. BIZOL був заснований у 1998 році для задоволення потреб користувачів на розробці ринків за допомогою бізнес -моделі інноваційних користувачів, яка здобула провідні позиції на цих ринках, оптимізуючи існуючих постачальників для їх конкурентоспроможності та підтримання стратегічної цінності. У зв'язку з цим BIZOL можна вважати однією з перших прихильників моделі інновацій користувача.

 
plus icon

Де ми сьогодні

Сьогодні BIZOL представлений на 5 континентах з повним асортиментом продуктів: моторних олив, присадок, технічних аерозолів, рідин для автоматичних коробок перемикання передач та продуктів для догляду за автомобілями. BIZOL також виробляє оливи та мастила для промислового обладнання.

 
plus icon

Шлях просування на міжнародному рівні

Міжнародне зростання. Всього за кілька років BIZOL був представлений на 5 континентах. Нижче основні етапів розвитку на світовому ринку:

· 1998-2006: Росія, Центральна Азія, Європа
· 2007: Азіатсько-Тихоокеанський регіон
· 2008: Середній та Близький Схід
· 2009: Африка, Південна Америка
· 2010: Розширення в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Африці, Європі та Середньому та Близькому Сході
· 2011: Розширення в Південній Америці
· 2012: Початок роботи над пошуком партнерів у Північній Америці